Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~wojtekfj | użytkownik

imię i nazwiskoWojtek adresSłupsk zarejestrowany06.01.2010 @17:13:18 ostatnio na stronie02.03.2015 @20:24:30



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu12903139
digarty372 komentarze9349 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Gipfel    25.01.2010 @19:56:34
......i ja pozdrawiam
_______






~Gipfel    25.01.2010 @14:23:26
Dziękuję Ależ u Ciebie kolorowo ... Przyciąga oczy
_______






~koipunk    24.01.2010 @19:17:53
chciałbym tylko aby u nas w mieście było tak czysto
~koipunk    23.01.2010 @14:16:11
w taką pogodę fajnie wychodzą zdjęcia tylko właśnie te palce odmawiają współpracy
~jwar    23.01.2010 @09:36:16
jeszcze raz dziękuję i zapraszam ponownie; pozdrawiam cieplutko
~jwar    23.01.2010 @09:12:37
dziękuję serdecznie; życzę miłej soboty
~ewuniatoja    22.01.2010 @18:47:20
A, juz wiem z kim mam przyjemnosc Dziekuje bardzo za mile komentarze.
~Skymirror    22.01.2010 @12:14:22
~PolejTeqile    21.01.2010 @22:35:18
hehe - no pewnie że ufo - ale ja nic nie sugerowałem hehehehe
~Katrinchen    21.01.2010 @14:23:38
To nie Bawaria to Polska
~Katrinchen    21.01.2010 @14:06:05
Dziekuje slicznie za obserwacje
Pozdrawiam serdecznie
~sweetillusion    21.01.2010 @11:58:34
dziękuję
~sky100    20.01.2010 @19:12:48
dziekuję pięknie, widzę, że masz interesujące fotki, miłego wieczoru
~sky100    20.01.2010 @15:56:26
dzięki.
bardzo mnie intrygowało, w Dżwirznie byłam kilka razy...ładnie tam...
pozdrawiam
~koipunk    19.01.2010 @22:13:13
dzięki
~koipunk    17.01.2010 @19:16:19
dzięki . aby tylko trochę niżej latali po moim niebie
~marti79    17.01.2010 @01:39:56
dzięki..
~ikaiko    16.01.2010 @22:22:14
dziekuje
~koipunk    15.01.2010 @18:52:51
dzięki bardzo
~sky100    15.01.2010 @18:34:02
wzajemnie, milego wieczoru
~Katrinchen    14.01.2010 @20:13:20
Dziekuje i pozdrawiam
~agnieszka72    14.01.2010 @15:52:19
pozdrawiam
_______
http://agnieszka72.blogspot.com/

...ważne jest nie tylko co widzisz,ale i to co czujesz...
~DonEsteban83    10.01.2010 @13:21:00
dzieki
Poprzednia strona 1 ... 35 36 37 38
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt